10% POPUSTA na cijelu narudžbu ukoliko kupuješ dva ili više romobila. Kod kupovine primijeni kupon SCOOTER10OPŠIRNIJE

Česta pitanja

Kako se registrovati na micro-romobil.ba?

Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na micro-romobil.ba možete izvršiti I ako niste registrovani korisnik.

Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?

Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Micro Mobil će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu (obično u roku od 3 radna dana) ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na Micro online shopu?

Micro Mobil vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u magacinu na adresi u Sarajevu, u ulici Žrtava fašizma 2, uz obaveznu prethodnu najavu, odnosno dogovor o terminu preuzimanja.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?

Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?

Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe, te pripremljen novac po računu.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi.

Kojim karticama mogu platiti putem interneta?

Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard, Maestro.

Šta je Internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice micro-romobil.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Koliko je online plaćanje sigurno?

Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici micro-romobil.ba možete otići na slijedećem linku.

Dostavljate li robu izvan Sarajeva?

Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?

Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje na mail micro@micro-romobil.ba ili na broj +387 62 313 520 (viber/whatsupp/messenger).

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom ”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?

Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na e-mail adresi: micro@micro-romobil.ba ili na broj telefona: +387 62 313 520.

Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?

Artikle je moguće vratiti na prodajno mjesto ovlaštenog maloprodajnog partnera kod kojeg ste kupili proizvod ili direktno u magacin Micro Mobil-a u sarajevu, u ulici Žrtava fašizma (uz prethodnu najavu), a  moguće ih je poslati putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.

Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?

Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem micro-romobil.ba blokira takve uplate.

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?

U tom slučaju potrebno je obratiti se na mail micro@micro-romobil.ba ili na broj telefona +387 62 313 520.

Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?

Možete nam se obratiti na mail micro@micro-romobil.ba ili na broj telefona +387 62 313 520.

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?

Možete nam se obratiti na mail micro@micro-romobil.ba ili na broj telefona +387 62 313 520.

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?

Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.

Kako pravim narudžbu?

Narudžbu pravite na stranici micro-romobil.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.

Moram li prihvatiti oštećenu robu?

Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučujemo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja možete nam se obratiti na mail micro@micro-romobil.ba ili na broj telefona +387 62 313 520.

Koji je minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos narudžbe.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici micro-romobil.ba?

Generalno, garancija za sve Micro romobile / trotinete vrijedi 2 godine, a za Micro role i električne komponente kod električnih romobila 1 godinu.

Kako da znam koji rezervni dio mi je potreban?

Otvorite naš Katalog rezervnih dijelova i vrlo jednostavno ćete pronaći Vaš model Micro romobila i rezervni dio koji je Vama potreban. Svakako, možete i nama poslati sliku romobila i dijela koji je potrebno zamijeniti i mi ćemo Vam pomoći.